Deschide programul de joc şi mergi la 'Casierie' sau urmează acest link.
Te rugăm să contactezi Serviciul Clienţi cu toate detaliile depunerii tale, asigurându-te că ne furnizezi orice extrase de cont relevante sau istoric al contului pentru metoda de plată selectată, în care să se arate că plata a fost debitată cu succes, astfel încât să putem iniţia o investigaţie. Pentru depuneri prin card de credit/debit, te rugăm să vizitezi 'Mi-aţi refuzat depunerea prin cardul meu de credit/debit, dar banii tot au fost reţinuţi din contul meu. Ce pot să fac în acest caz?'
Dacă din greşeală ai depus mai mult decât doreai, te rugăm să contactezi Departamentul de Securitate imediat cu cererea ta, pentru a fi imediat verificată şi luată în considerare. Te rugăm să reţii că acesta este singurul motiv pentru care putem anula depuneri.
Fondurile care apar ca lipsă de pe cardul tău de debit, credit sau preplătit nu lipsesc de fapt. Suma a fost reţinută temporar de către banca ta sau de către emitentul cardului, în aşteptarea aprobării.
Poţi contacta direct banca sau emitentul cardului pentru a ţi se confirma politica lor privind reţinerea fondurilor până la autorizare şi procedura pentru tranzacţiile pentru jocuri pe internet care au fost refuzate.
Dacă tranzacţia apare pe extrasul tău de cont sau rămâne ca un debit pe extrasul tău de banking online (dacă este cazul) pentru mai mult de 10 zile lucrătoare de la data tranzacţiei refuzate, te rugăm să contactezi Serviciul Clienţi
Multe bănci adoptă o politică împotriva jocurilor de noroc online, considerând că implică tranzacţii prea riscante. Ar trebui să contactezi banca pentru a afla politica sa pentru această situaţie.
Oferim multe alte modalităţi de plată gratuite şi la fel de convenabile. Pentru mai multe informaţii, vizitează paginile noastre despre jocuri pe bani reali.
Menţionăm: este posibil ca jocurile de noroc online să fie ilegale în jurisdicţia ta; în acest caz, nu poţi utiliza cardul tău de plăţi pentru a finaliza această tranzacţie.
Te rugăm să trimiţi un e-mail cu detalii complete privind întrebarea ta la Serviciul Clienţi, iar noi îţi vom răspunde cât de curând posibil.
Avem plăcerea de a-ţi oferi o varietate de metode de depunere. Pentru a vedea opţiunile de depunere aflate la dispoziţia ta, te rugăm să vizitezi paginile noastre de bani reali şi să selectezi ţara ta de rezidenţă din meniul-cascadă. Vei vedea o listă de opţiuni de depunere disponibile în ţara ta. Odată ce ai dat click pe logo-ul unei anumite metode de depunere, vei vedea detaliile complete ale acelei metode de depunere. Mai poţi vedea toate metodele de depunere disponibile în ţara ta şi atunci când vizitezi Casieria şi selectezi 'Fă o depunere'.
Da. Poţi efectua depuneri de pe mobilul sau tableta ta prin intermediul Casieriei mobile, disponibilă pentru dispozitive iOS şi Android.
Te rugăm să vizitezi pagina Casieriei mobile pentru a vedea lista completă a metodelor de plată disponibile şi pagina Mobile pentru detalii despre jocul pe dispozitivul tău mobil/tabletă.
Pentru a solicita o retragere, deschide 'Casieria'. Selectează 'Retragere bani' din bankroll-ul valutei dorite şi introdu suma pe care doreşti să o retragi. Odată ce ai dat click pe butonul ‘Următorul’, o altă fereastră va afişa modalitatea în care va fi procesată retragerea ta.
Ai şi opţiunea de a te autentifica în cont prin intermediul website-ului nostru (acolo unde este disponibil). Poţi deschide Casieria din meniul 'Cont'.
Opţiunile tale de retragere se bazează pe ţara ta de rezidenţă. Pentru mai multe informaţii despre fiecare dintre opţiunile de retragere aflate la dispoziţia ta, te rugăm să vizitezi paginile noastre de bani reali şi să selectezi ţara ta de rezidenţă din meniul-cascadă. Reţine că se pot aplica anumite restricţii, în conformitate cu politica noastră privind retragerile.
Solicităm aceste informaţii pentru a ne conforma cu termenii acordului nostru de licenţă.
De câte ori este posibil, retragerile sunt procesate mai întâi folosind metoda de depunere folosită. Pentru fiecare metodă de depunere în parte, retragerile sunt procesate în ordine inversă (ultima depunere va fi prima luată în considerare la prima retragere, prima depunere va fi ultima luată în considerare). Pentru mai multe informaţii despre politica noastră privind retragerile, te rugăm să vizitezi pagina noastră despre Politica de retrageri.
Unele metode de plată solicită impunerea unei întârzieri de 48 de ore de la ultima depunere a jucătorului pentru a putea efectua o retragere. Această funcţie este menită să protejeze împotriva fraudei.
Retragerea minimă diferă în funcţie de metoda de plată şi poate fi văzută în Casierie în momentul selectării respectivei metode de plată. Pentru mai multe detalii, te rugăm să contactezi Serviciul Clienţi.
Această informaţie va fi afişată în dreapta ecranului, în momentul în care selectezi opţiunea de retragere. Pentru mai multe informaţii, te rugăm să citeşti termenii şi condiţiile noastre pentru procesarea de tranzacţii de bani reali şi pentru schimbul valutar.
E posibil să fi trecut mai mult de 12 luni de când ai efectuat o depunere prin această metodă. Cu toate că păstrăm o evidenţă a tuturor tranzacţiilor, acelea mai vechi de 12 luni sunt arhivate într-o bază de date separată. Aceasta înseamnă că opţiunile tale de retragere se vor baza pe istoricul depunerilor din ultimele 12 luni. Dacă metoda de plată dorită de tine nu mai este disponibilă în fereastra Casieriei (cu condiţia ca această metodă de plată să poată fi utilizată pentru retrageri), va trebui să faci o nouă depunere pentru a putea să faci din nou o retragere prin aceasta.
Poţi avea doar o retragere în curs de finalizare (adică solicitată dar neprocesată) pentru fiecare metodă de plată. În plus, în funcţie de metoda utilizată, poţi efectua un număr limitat de cereri de retragere într-o perioadă de 24 de ore. Aceste limite vor fi afişate în partea dreaptă a ecranului, în timpul selectării opţiunilor de retragere.
Când faci o cerere de retragere şi eşti eligibil să primeşti fondurile prin Visa, nu vei avea posibilitatea de a alege pe care card. Cardul Visa afişat este ultimul card Visa pe care l-ai utilizat pentru a efectua o depunere la noi, care nu a expirat şi este eligibil CFT (Credit Funds Transfer).
Dacă doreşti să-ţi primeşti fondurile pe un alt card Visa, te rugăm să contactezi Departamentul de Securitate pentru asistenţă. Pentru mai multe detalii privind retragerile prin Visa, te rugăm să citeşti pagina noastră privitoare la Politica de retrageri.
Retragerile către conturile NETELLER şi Skrill vor apărea în contul tău în câteva minute.
În cazul în care suma pe care doreşti să o retragi în conturi NETELLER şi Skrill este mai mare decât suma totală depusă, confirmarea tranzacţiei poate dura până la 72 de ore.
Retragerile către carduri Visa eligibil CFT vor fi procesate în maximum 72 de ore. După procesare va mai dura între 3 şi 10 zile lucrătoare până când banii vor ajunge pe cardul tău.
Retragerile prin Transfer bancar direct sunt procesate în maximum 72 de ore. După procesare, banii vor ajunge în contul tău bancar într-un timp de 3-5 zile lucrătoare.
Retragerile prin Transfer bancar sunt procesate în maximum 72 de ore. După procesare, banii vor ajunge în contul bancar desemnat de tine, într-un timp de 2-5 zile lucrătoare.
Pentru mai multe informaţii, te rugăm să citeşti pagina noastră privitoare la Politica de retrageri.
Dacă cererea ta de retragere nu a fost încă procesată, îţi vei putea anula retragerea din Casierie. În Casierie, selectează 'Retrageri în aşteptare' pentru a vedea toate cererile curente de retragere aflate în aşteptare. Dacă doreşti să anulezi o retragere în curs, bifează 'Anulează' şi selectează 'Anulează retragerile selectate'. Dacă nu o poţi face, motivul probabil este că retragerea ta este deja în curs de verificare la departamentul nostru de securitate. Aceasta este o procedură de rutină care nu durează, de obicei, mai mult de câteva ore.
Te rugăm să te asiguri că ai permis să treacă suficient timp pentru ca retragerea ta să apară pe extrasul de cont, conform perioadelor de timp specificate mai sus. Dacă după ce acest timp a trecut nu ai primit retragerea, te rugăm să contactezi Serviciul Clienţi, asigurându-te că ne furnizezi orice extrase de cont relevante sau istoric al contului pentru metoda de plată selectată, din care să reiasă că retragerea nu a fost recepţionată, iar noi te vom asista în rezolvarea situaţiei.
Dacă ai un nou sau deja existent card/cont la aceeaşi instituţie, fondurile pot fi creditate aici. Te rugăm să contactezi instituţia ta financiară în privinţa tranzacţiei.
Dacă instituţia confirmă că fondurile tale nu au fost redirecţionate sau nu ai un alt card/cont la ei, te rugăm să contactezi Serviciul Clienţi pentru a putea să te ajutăm pe mai departe.
Motivele des întâlnite pentru aceasta sunt:
Pentru mai multe informaţii, te rugăm să citeşti Politica noastră de retrageri sau să contactezi Serviciul Clienţi.
Dacă metoda/contul pentru retrageri care ţi se oferă în mod implicit în 'Casierie' nu mai este o opţiune de retragere valabilă pentru tine, va trebui să ceri Departamentului Securitate să o blocheze pentru tine.
Pentru a ne putea ocupa repede de cererea ta, te rugăm să ne trimiţi un e-mail la Departamentul Securitate de la adresa înregistrată, în care să explici motivul pentru care modalitatea respectivă de plată nu îţi mai este disponibilă şi/sau de ce doreşti să o blochezi. Te rugăm să o faci înainte de trimite cererea ta de retragere şi reţine că o dată ce o metodă de depunere/retragere este blocată, NU vei mai putea utiliza vreodată acea metodă/cont în sistemul nostru.
Limitele de depunere reprezintă maximul pe care îl poţi depune în contul tău Stars într-o anume perioadă de timp. Poţi vedea limitele tale de depunere pentru fiecare metodă de depunere imediat ce ai dat click pe logo-ul acelei opţiuni de depunere din Casierie.
De aceea ai la dispoziţie opţiunea de a-ţi defini propriile limite de depunere. Bineînţeles, aceste limite definite de către tine nu pot fi mai mari decât cele stabilite deja de către noi pentru contul tău.
Du-te la 'Instrumente' > 'Joc responsabil' şi apoi 'Restricţionare limită masă' (computer) sau 'Mai multe' > 'Setări & Instrumente' > 'Joc responsabil' (mobil).
Te rugăm să consulţi secţiunea 'Măriri limită de depunere' din pagina FAQ Securitate pentru mai multe informaţii.
E-mailul de confirmare din casierie, care ţi-a fost trimis pentru a te anunţa despre returnare, conţine şi motivul returnării. Dacă ai nevoie de informaţii suplimentare, te rugăm să contactezi Departamentul de Securitate pentru asistenţă.
Te rugăm să contactezi Departamentul de Securitate cu o explicaţie a motivelor pentru care am primit returnările. După aceasta, îţi vom răspunde cu informaţiile necesare pentru restituire.
De la începutul operaţiunilor noastre, am efectuat milioane de tranzacţii de depunere, retragere şi transfer pentru jucătorii noştri. În toate cazurile am utilizat şi vom continua să utilizăm metode de tranzacţie legitime şi sigure care au fost testate în privinţa siguranţei.
În plus, fondurile şi soldurile conturilor jucătorilor noştri de sub toate licenţele noastre sunt păstrate în conturi separate în bănci europene de marcă şi nu sunt utilizate pentru niciun fel de cheltuieli operaţionale. Un asemenea sistem ne asigură că putem în permanenţă să ne îndeplinim obligaţiile financiare faţă de jucători şi ne asigură pe mai departe că fondurile jucătorilor sunt în permanenţă în siguranţă cu noi.
Departamentul Plăţi face tot posibilul pentru a răspunde tuturor e-mailurilor în maximum trei ore, dar pe durata perioadelor aglomerate, citirea e-mailului tău poate dura mai mult. E-mailurile primesc răspuns în ordinea sosirii; te rugăm să reţii că trimiterea mai multor e-mailuri nu va face decât să întârzie răspunsul. Te rugăm să ai răbdare şi să ne dai răgazul necesar pentru a-ţi răspunde, deoarece noi îţi vom răspunde cât putem de repede.
Departamentul nostru nu oferă asistenţă telefonică; te rugăm să trimiţi un e-mail cu detalii complete privind întrebarea ta la Serviciul Clienţi, iar noi îţi vom răspunde cât de curând posibil.
Copyright © 2001-[[currentYear]], Rational Intellectual Holdings Limited. Toate drepturile rezervate. Acest website este operat de REEL Spain PLC, o companie înregistrată în Malta sub nr. C 53434, având sediul social la adresa Villa Seminia, 8, Sir Temi Zammit Avenue, Ta’ Xbiex XBX 1011, Malta, cod de identificare fiscală nr. 35120719 emis de Administraţia Fiscală pentru Contribuabili Nerezidenţi, care operează în România în baza licenţei sale de organizare nr. L1160658W000323, valabilă pentru o perioadă de 10 ani, şi a autorizaţiei sale de exploatare a jocurilor de noroc la distanţă nr. [*], valabilă pentru o perioadă de un an. Jocurile de noroc la distanţă sunt reglementate în România de către Oficiul Naţional pentru Jocuri de Noroc – www.onjn.gov.ro. Jocurile de noroc pot duce la dependenţă.
Termenii serviciului | Politica de confidenţialitate | Joc responsabil