Întrebări frecvente - Magazin VIP

Cum pot face o comandă în Magazinul VIP? Pot comanda de pe web sau folosind telefonul sau tableta? Tocmai am plasat o comandă, când va fi aceasta procesată şi livrată? Care este durata de livrare a unei comenzi? De ce trebuie să furnizez codul fiscal personal? Pot cumpăra articole din Magazinul VIP folosind bani reali? Se poate ca livrarea să se facă la o altă adresă decât cea declarată în contul meu? Trebuie să plătesc taxe de livrare? Ce mărimi sunt disponibile pentru articolele de îmbrăcăminte/şepci/genţi? Pot returna sau schimba articole cumpărate la reducere sau din categoria Outlet? Pot returna o comandă înapoi către Magazinul VIP? Comenzile de Certificate-cadou pot fi anulate, rambursate, schimbate sau returnate? Se poate ca o comandă să fie expediată la o căsuţă poştală? Cum îmi pot verifica istoricul comenzilor? Am comandat mai multe articole în acelaşi timp, dar acestea nu au venit toate odată. De ce? Care este diferenţa dintre punctele VPP şi StarsCoin? Pot modifica sau anula o comandă pe care tocmai am făcut-o? Am solicitat o modificare în comanda mea, dar aceasta nu a fost făcută. Ce s-a întâmplat? Am primit un produs deteriorat, ce ar trebui să fac? Vreau să comand un articol personalizat. Unde să scriu textul care va fi tipărit pe produs? Pot să returnez/schimb personal articolul? Am comandat produse din magazin şi statusul comenzii este în continuare 'procesat', nu 'expediat'. De ce?

Dacă ai întrebări pe care noi nu le-am acoperit, te rugăm să trimiţi un e-mail către Serviciul Clienţi.

Casierie

Cashier

Eşti pregătit să joc pe bani reali? Depune bani rapid şi simplu în contul tău Stars prin mai multe metode, atât de pe computer, cât şi de pe dispozitivul tău mobil.

Magazin de Recompense

Rewards Store

Utilizează StarsCoin pentru a cumpăra articole exclusive din Magazinul de Recompense.