pokercasinosports
pokercasinosports

Eroare neaşteptată în timpul utilizării programului nostru de joc (varianta pentru computer)

Pentru a rezolva această eroare, recomandăm efectuarea următorilor paşi:

  • Reporneşte computerul/dispozitivul tău şi opreşte/porneşte orice echipament de reţea la care te-ai conectat (de exemplu, modem, router, puncte de acces).
  • Limitează numărul de aplicaţii şi pagini web pe care le ai deschise, mai ales dacă acestea fac streaming de muzică/videoclipuri sau descarcă fişiere numeroase sau de mari dimensiuni. Alternativ, dezactivează temporar alte aplicaţii/programe care rulează.
  • Asigură-te că nu foloseşti un server proxy sau VPN atunci când te conectezi la programul nostru de joc.
  • Asigură-te că programul tău de securitate nu blochează niciuna dintre componentele programului nostru de joc, urmând paşii de mai jos:

Deschide panoul de control al programului de securitate (adesea , dai dublu click pe pictograma programului de securitate de lângă ceasul din Windows sau îl găseşti în meniul de start).

Apoi, selectează secţiunea 'Programe' (sau găseşte lista de programe). Pot fi mai multe articole în lista de programe:

  • PokerStars.exe
  • PokerStarsUpdate.exe
  • PokerStarsCommunicate.exe
  • PokerstarsBr.exe
  • PokerStarsComp.exe (doar .NET)
  • Tracer.exe
  • xc.exe
  • xcw.exe
  • xcwxp.exe

Adaugă în listă toate componentele de program menţionate. Pentru fiecare dintre acestea, modificarea din 'Blochează tot' în 'Permite tot' (sau la cele mai puţin restrictive permisiuni) ar trebui să fie suficientă pentru rezolvarea acestei probleme.

Instrucţiunile pentru îndeplinirea acestui pas variază. Pentru ajutor suplimentar, ar trebui să contactezi furnizorul programului de securitate.

Dacă problema persistă, furnizorul tău de servicii de internet (ISP) poate să blocheze accesul la anumite componente ale programului nostru de joc. Am primit rapoarte referitor la faptul că utilizarea DNS public Google rezolvă această problemă. Poţi găsi informaţii despre cum să configurezi setările tale de reţea pe website-ul Google.

Dacă întâmpini în continuare probleme după aceste modificări, recomandăm să contactezi echipa Serviciu Clienţi a furnizorului de internet pentru ajutor suplimentar. Între timp, dacă ai acces la o altă conexiune (cu un alt ISP), îţi recomandăm să încerci acea conexiune.

Declinare a responsabilităţii
Punem la dispoziţie linkuri către produse şi site-uri terţe din amabilitate pentru jucătorii noştri. The Stars Group nu promovează şi nu îşi asumă responsabilitatea pentru utilizarea acestora, fiind independente de The Stars Group. Te rugăm să iei la cunoştinţă faptul că orice informaţie sau produse menţionate vor fi folosite sau luate drept referinţă pe răspunderea ta.

Ţi s-a părut util acest articol?


Nu găseşti ceea ce cauţi?