Doreşti să te răsfeţi un pic? De ce nu, o meriţi. Magazinul PokerStars şi Magazinul de recompense oferă totul, de la îmbrăcăminte şi accesorii până la recompense online, pe care le poţi utiliza pentru a-ţi îmbunătăţi experienţa cu toate produsele noastre excelente.
Fie că sărbătoreşti un moment special sau încerci să găseşti cadoul perfect, Magazinul PokerStars este destinaţia perfectă.
Dă click mai jos pentru a răsfoi o largă selecţie de articole, inclusiv articole de lux, produse de poker şi mărci exclusive de îmbrăcăminte şi accesorii.
Colectează StarsCoin ca membru PokerStars Rewards şi utilizează-le aici o varietate de recompense online, care îţi vor îmbunătăţi experienţa de joc. Bilete online şi multe altele sunt disponibile acum – foloseşte-ţi StarsCoin pentru mai mult joc, mai multă valoare şi mai multă distracţie.
Dă click mai jos sau găseşte Magazinul de recompense în aplicaţie şi în programul de joc pentru computer prin intermediul meniului 'Recompensele mele'.
Te rugăm să reţii că, în anumite ţări, nu sunt disponibile toate articolele şi, în funcţie de ţara ta de rezidenţă, ţi se poate cere să plăteşti anumite taxe vamale şi taxe către autorităţile relevante, pentru a putea primi bunurile pe care le-ai comandat. În plus, ţi se poate cere să prezinţi anumite documente, înainte de a-ţi fi eliberate asemenea bunuri.
Tu eşti în totalitate responsabil pentru plata oricăror comisioane şi/sau pentru furnizarea oricăror documente, aşa cum poate fi cerut de către autorităţile relevante din ţara ta de rezidenţă. Dacă nu o faci, riscul îţi aparţine în totalitate şi niciun StarsCoin nu îţi va fi returnat în urma nerespectării cerinţelor în vigoare în ţara ta de rezidenţă, legate de eliberarea bunurilor.
Poţi găsi Magazinul de recompense în programul de joc pentru mobil în secţiunea 'Recompensele mele'. Clienţii aplicaţiei pentru mobil pot comanda bilete de turneu şi rabaturi cash în majoritatea magazinelor pentru mobil. Toate celelalte comenzi trebuie făcute prin intermediul programului de joc pentru computer. Dacă nu reuşeşti să efectuezi o comandă prin intermediul programului pentru computer şi ai vrea să plasăm noi comanda pentru tine, te rugăm să vizitezi Centrul Asistenţă pentru a găsi cea mai bună metodă de a ne contacta. Vei avea nevoie de următoarele informaţii:
Comenzile pot fi procesate chiar şi la doar trei ore după ce au fost plasate. Perioada de timp necesară pentru procesarea comenzii va depinde de articolul comandat şi de ziua în care ai plasat comanda. Unele articole, cum ar fi token-urile de securitate, sunt procesate săptămânal. Te rugăm să reţii că, atunci când plasezi o comandă pe durata weekendului, comenzile tale vor fi procesate luni/marţi.
Timpul de livrare pentru articolele din Magazinul de recompense diferă în funcţie de fiecare regiune, după cum urmează:
Regiune | Timp de livrare de la notificarea de expediere |
---|---|
UK | 3-5 zile |
Europa | 7-10 zile |
Restul lumii | 10-15 zile |
Dacă nu primeşti comanda în perioada specificată de timp, te rugăm să ne contactezi prin intermediul Centrului Asistenţă. În caz contrar se va considera că pachetul a fost livrat.
Aceasta este o cerinţă venită din partea autorităţilor tale locale, pentru a permite curierului să livreze pachetul. Această informaţie ţine strict de comandă şi nu va fi utilizată pentru niciun alt scop, în afară de livrarea pachetului, în conformitate cu legile privind protecţia confidenţialităţii.
Nu. Însă, articolele din Magazinul PokerStars pot fi achiziţionate pe bani reali.
Da.
Dacă doreşti să-ţi livrăm comanda la o altă adresă, poţi comanda articolul cum o faci în mod normal şi, pe durata procesului de plasare a comenzii, vei vedea o opţiune pentru trimiterea articolului la o altă adresă ('Foloseşte o adresă diferită'). Te rugăm SĂ NU îţi schimbi adresa din cont pentru acest lucru. Este important să ne furnizezi o adresă la care să fie cineva prezent, pentru a primi pachetul. Te rugăm să reţii că se pot aplica anumite restricţii privind livrarea pentru anumite ţări şi, ca urmare, e posibil să nu poţi obţine livrarea anumitor articole în altă ţară.
Odată ce ai plasat o comandă, nu va mai trebui să suporţi alte costuri, deoarece transportul şi taxele sunt incluse în preţ.
Cu toate acestea, în funcţie de ţara ta de rezidenţă, ţi se poate cere să plăteşti anumite taxe vamale şi taxe către autorităţile relevante, pentru a putea primi bunurile pe care le-ai comandat. În plus, ţi se poate cere să prezinţi anumite documente, înainte de a-ţi fi eliberate asemenea bunuri.
Tu eşti în totalitate responsabil pentru plata oricăror comisioane şi/sau pentru furnizarea oricăror documente, aşa cum poate fi cerut de către autorităţile relevante din ţara ta de rezidenţă. Dacă nu o faci, riscul îţi aparţine în totalitate şi niciun StarsCoin nu îţi va fi returnat în urma nerespectării cerinţelor în vigoare în ţara ta de rezidenţă, legate de eliberarea bunurilor.
În cazul puţin probabil în care ţi se cere să plăteşti taxe vamale, te rugăm să reţii că le vom rambursa în contul tău, imediat ce am primit o copie a facturii comerciale (în care trebuie să se vadă clar suma plătită) şi dovada că livrarea a fost din partea noastră, adică factura noastră de transport (Shipping Invoice - Pick Note). Trebuie doar să vizitezi Centrul Asistenţă şi te vom ajuta cu plăcere.
Verifică descrierea articolului pentru un tabel de măsuri. Te rugăm să te asiguri că verifici măsurile cu atenţie, pentru că măsurile noastre pot varia din punct de vedere al croielii.
Trebuie să contactezi prin intermediul Centrului Asistenţă pentru a ţi se aproba returul, întrucât există câteva proceduri şi restricţii.
Dacă ai comandat un articol de o mărime greşită îl poţi returna, dar va trebui să achiţi cheltuielile de livrare. Întotdeauna verifică mărimea articolului comandat pentru a fi sigur că este de măsura potrivită.
Dacă ai primit un articol greşit în locul celui pe care l-ai comandat, va trebui să ni-l trimiţi înapoi pe cheltuiala noastră şi articolul corect îţi va fi livrat, fără nicio taxă adiţională. Te rugăm să vizitezi Centrul Asistenţă pentru a găsi cea mai bună metodă de a ne contacta şi te vom ajuta cu plăcere.
Te rugăm să reţii că, dacă un articol este returnat fără numărul de ordine iniţial inclus în pachet şi/sau fără autorizare, nu vom putea returna StarsCoin sau trimite un articol în schimb.
Comenzile nu pot fi expediate către căsuţe poştale, deoarece o persoană trebuie să fie prezentă pentru a primi pachetul.
Unele articole sunt livrate din locaţii diferite şi vor ajunge separat.
Da. Atât timp cât statusul comenzii tale este 'Nou', poţi anula comanda prin intermediul Casieriei din programul de joc. Dacă trebuie să aduci modificări comenzii tale, aceasta va trebui să fie mai întâi anulată, după care vei plasa o nouă comandă.
Odată ce ai făcut o comandă, vei primi un e-mail de confirmare. Te rugăm sa verifici detaliile cu atenţie. După aceea, comanda este procesată pentru ambalare şi expediere. Comenzile sunt procesate zilnic sau săptămânal, în funcţie de articol.
Te rugăm să reţii, comenzile pot fi procesate chiar şi la doar trei ore după ce au fost plasate. Odată comanda procesată, nu mai poate fi anulată sau modificată.
Dacă nu primeşti un e-mail de confirmare la solicitarea ta de modificare a comenzii, nu putem garanta faptul că această modificare sau anulare chiar a avut loc.
Te rugăm să vizitezi Centrul Asistenţă pentru a găsi cea mai bună metodă de a ne contacta. Vei avea nevoie de următoarele detalii:
Odată ce am primit aceste informaţii, vom proceda în consecinţă. În funcţie de articol, este posibil să ţi se solicite să ne trimiţi produsul înapoi.
Nu.
Cei de la Fulfilment Centre nu acceptă să returnezi/schimbi articolele personal. Trebuie să trimiţi articolul prin poştă la adresa de retur furnizată de reprezentantul Clienţi Magazin de recompense.
După ce ajunge produsul la destinaţie în starea sa iniţială, o nouă comandă va fi trimisă către tine sau valoarea va fi rambursată în contul tău Stars, în funcţie de preferinţele tale.
Te rugăm să nu apelezi direct la depozit; nu se oferă niciun fel de informaţii şi nu vei putea cumpăra niciun articol de la Fulfilment Centre.
Toate întrebările trebuie trimise către Centrul Asistenţă.
Nu toate centrele noastre de distribuţie utilizează aceleaşi metode pentru trimiterea comenzilor. Dacă nu vezi statusul comenzii tale ca expediat, aceasta nu înseamnă că nu a fost trimis. Pentru alte întrebări legate de comanda ta, te rugăm să vizitezi Centrul Asistenţă.
Poşta de stat/servicii poştale
În cazul în care comanda ta este expediată prin serviciile de poştă normală, livrarea va fi efectuată prin serviciile poştale locale din zona ta.
Metodele şi perioadele de timp pentru livrare diferă de la o ţară la alta, dar de obicei aceştia vor face până la două încercări de a livra comanda înainte de a lăsa o înştiinţare, după care pachetul tău va fi păstrat la oficiul poştal.
Înştiinţarea va specifica data şi ora la care au încercat să-ţi livreze pachetul, adresa şi orele de funcţionare ale oficiului poştal în care este păstrat pachetul, data în care el va fi disponibil pentru ridicare şi, uneori, un cod de referinţă.
În unele situaţii se poate aranja cu ei o relivrare sau, dacă nu se poate, va trebui să îţi ridici pachetul de la oficiul poştal menţionat. De obicei, ei vor păstra pachetul timp de până la două săptămâni, timp după care pachetul va fi returnat Magazinului de recompense sau va fi distrus.
Curieri/pachete a căror livrare poate fi urmărită
Dacă pachetul tău este livrat prin curier (cum ar fi FedEx), un cod de urmărire (tracking) îţi va fi trimis prin e-mail şi tu vei putea urmări pachetul online folosind site-ul curierului. Livrarea va fi organizată în totalitate de către curier.
Curierul va încerca de două sau trei ori să efectueze livrarea, lăsând după fiecare încercare o notificare cu data şi ora la care s-a încercat livrarea pachetului, un cod de urmărire, adresa şi numărul de telefon al biroului local şi, uneori, o dată în care ei vor reveni pentru relivrare.
Dacă încercările repetate de livrare ale curierului rămân fără succes, ei îţi vor solicita să ridici pachetul de la biroul lor local sau să îi contactezi pentru a aranja o dată şi oră de livrare care să-ţi convină.
De obicei, ei vor păstra pachetul timp de până la două săptămâni şi, dacă nu este ridicat sau livrat şi nu se poate lua contact cu tine, pachetul va fi returnat Magazinului de recompense sau va fi distrus.
Da. Întrucât suntem lideri globali în industria jocurilor de noroc online, ne străduim să menţinem această poziţie privilegiată în tot ceea ce facem ca afacere. În consecinţă, ne asigurăm că produsele ce poartă marca noastră sunt fabricate într-o manieră responsabilă, respectând înalte standarde etice. Ne străduim să ne asigurăm că orice terţă parte angajăm în fabricarea produselor noastre de marcă este determinată să respecte exact aceleaşi standarde etice pe care le menţinem noi.
În cadrul acordurilor noastre comerciale cu producătorii terţe părţi, am încorporat angajamente etice standard ('ESU'), compatibile cu standardele recunoscute internaţional, iar aceste ESU privesc o gamă de aspecte etice de bază, menite să asigure că toţi cei implicaţi în fabricarea produselor ce poartă marca noastră sunt trataţi corect şi cu respect, sunt plătiţi conform cerinţelor juridice aplicabile şi operează într-un mediu care le recunoaşte diferenţele culturale, etnice şi filozofice. Un element esenţial al ESU este asigurarea că angajaţii întrunesc condiţiile vârstei minime legale şi interzicem în mod hotărât folosirea de muncitori minori şi/sau muncă forţată de orice fel, inclusiv munca deţinuţilor, ucenicia constrânsă sau destinată a restrânge circulaţia liberă. De asemenea, exigenţele ESU prevăd standarde acceptabile pentru practici legate de sănătatea şi securitatea muncii, că muncitorilor le sunt plătite salariile normale inclusiv pentru timpul suplimentar, că există restricţii privind orele de lucru şi că muncitorilor li se asigură condiţii acceptabile de muncă într-un mediu sigur.
În sfârşit, conform ESU, ne menţinem dreptul de a proceda la inspecţii periodice şi inopinate la fabricile folosite de furnizorii noştri, pentru a verifica şi documenta aderarea la normele noastre ESU, şi vom acţiona rapid pentru a ne asigura că aceştia rectifică şi rezolvă imediat toate problemele identificate în urma inspecţiilor.