Sperăm că eşti mulţumit de tot ce tot ceea ce avem de oferit.
Dacă ai totuşi o reclamaţie, iată cum ne poţi transmite acest lucru:
Pasul 1: Contactează-ne prin intermediul programului nostru de joc, al aplicaţiei pentru mobil sau al website-ului. Oferă-ne cât mai multe detalii posibil. Echipa noastră Serviciu Clienţi rezolvă cu promptitudine cele mai multe reclamaţii. Cazurile mai complexe ar putea dura mai mult şi vor fi rezolvate de către Echipa reclamaţii.
Pasul 2: În cazul în care consideri că nu am soluţionat în mod satisfăcător reclamaţia ta în 14 zile, poţi contacta Oficiul Naţional pentru Jocuri de Noroc trimiţând un e-mail la office@onjn.gov.ro. De asemenea, sunt disponibile servicii alternative, care oferă rezolvarea oricărei dispute aici, la Comisia Europeană.
Pentru a afla mai multe despre reclamaţiile noastre şi procesul disputei între jucători, citeşte Termenii şi Condiţiile aici.