pokercasinosports
pokercasinosports

Carduri: taxe neautorizate sau duplicat care apar pe extrasul de cont bancar

Dacă vezi o debitare pentru o încercare refuzată de depunere sau o debitare duplicat pentru aceeaşi tranzacţie pe extrasul tău de card, aceasta poate fi o taxă de autorizare de la emitentul cardului.

Ce este o taxă de autorizare?

Atunci când efectuezi o depunere, emitentul cardului tău va aplica mai întâi o taxă de autorizare pentru a se asigura că ai fonduri suficiente pentru a acoperi tranzacţia ta.

Aceste taxe pot apărea pentru tranzacţii respinse sau tranzacţii aprobate (sub forma unei debitări duplicat). Atunci când este aprobată o depunere, suma este debitată din soldul cardului tău, însă poţi găsi o a doua debitare pentru aceeaşi sumă pe extrasul tău de cont bancar. Această a doua debitare se referă la fondurile puse iniţial de o parte pentru taxa de autorizare. Aceste fonduri ar trebui eliberate automat în termen de 10 zile lucrătoare, lăsându-te cu o singură debitare per depunere.

În funcţie de emitentul cardului, taxele de autorizare sunt de obicei eliberate automat în 10-30 zile lucrătoare. Te rugăm să contactezi banca sau emitentul cardului pentru a confirma politica sa cu privire la eliberarea fondurilor reţinute.

Ce ar trebui să fac pentru a-mi recupera fondurile?

Dacă debitul apare în continuare pe extrasul de cont oficial după 10 zile lucrătoare de la tranzacţia refuzată:

  • Trimite-ne o captură de ecran sau o fotografie digitală a extrasului tău de card.
  • Asigură-te că debitul neautorizat şi toate tranzacţiile din acea zi şi până la data prezentă apar pe extrasul de cont.

Dacă debitarea este legată de o taxă duplicat pentru aceeaşi tranzacţie şi apare în continuare pe extrasul tău de cont bancar după 10 zile lucrătoare de la data taxei iniţiale:

  1. Contactează emitentul cardului tău şi confirmă cu el dacă tranzacţia a fost soluţionată.
  2. Dacă da, solicită 'Numărul de referinţă al achizitorului (ARN)' pentru acea tranzacţie.
  3. Trimite-ne numărul de referinţă (ARN) alături de o copie scanată sau o captură de ecran a extrasului tău de cont bancar. Pe extras trebuie să apară toate tranzacţiile începând din ziua anterioară taxei iniţiale şi până la data prezentă.

După ce primim această informaţie, vom putea investiga problema cu procesatorul nostru.

Reţine că nu putem demara o investigaţie cu acesta până nu trec 10 zile lucrătoare.

Dacă întâmpini în continuare probleme la depunerea cu cardul, ar trebui să încerci o metodă de plată diferită dintre opţiunile disponibile în Casierie.

Important:

Dacă pe extrasul de cont apare numărul complet al cardului sau al contului, editează imaginea şi ascunde acele informaţii înainte de a ni-l trimite. Altfel, nu vom putea procesa documentul tău şi va trebui să-l ştergem. De exemplu:

  • Pentru numerele cardurilor, înlocuieşte toate caracterele, cu excepţia primelor 6 şi a ultimelor 4, cu asteriscuri (de exemplu, 444444******4444).
  • Pentru toate celelalte numere, înlocuieşte toate caracterele, cu excepţia 1-ului şi a ultimelor 4, cu asteriscuri (de exemplu, 7*****7777).
  • Pentru codurile IBAN, înlocuieşte toate caracterele, cu excepţia primelor două litere şi a ultimelor 4 cifre, cu asteriscuri (de exemplu, XX******************1234).

Ţi s-a părut util acest articol?


Nu găseşti ceea ce cauţi?