Dacă vezi o debitare pentru o încercare refuzată de depunere sau o debitare duplicat pentru aceeaşi tranzacţie pe extrasul tău de card, aceasta poate fi o taxă de autorizare de la emitentul cardului.
Atunci când efectuezi o depunere, emitentul cardului tău va aplica mai întâi o taxă de autorizare pentru a se asigura că ai fonduri suficiente pentru a acoperi tranzacţia ta.
Aceste taxe pot apărea pentru tranzacţii respinse sau tranzacţii aprobate (sub forma unei debitări duplicat). Atunci când este aprobată o depunere, suma este debitată din soldul cardului tău, însă poţi găsi o a doua debitare pentru aceeaşi sumă pe extrasul tău de cont bancar. Această a doua debitare se referă la fondurile puse iniţial de o parte pentru taxa de autorizare. Aceste fonduri ar trebui eliberate automat în termen de 10 zile lucrătoare, lăsându-te cu o singură debitare per depunere.
În funcţie de emitentul cardului, taxele de autorizare sunt de obicei eliberate automat în 10-30 zile lucrătoare. Te rugăm să contactezi banca sau emitentul cardului pentru a confirma politica sa cu privire la eliberarea fondurilor reţinute.
Dacă debitul apare în continuare pe extrasul de cont oficial după 10 zile lucrătoare de la tranzacţia refuzată:
Dacă debitarea este legată de o taxă duplicat pentru aceeaşi tranzacţie şi apare în continuare pe extrasul tău de cont bancar după 10 zile lucrătoare de la data taxei iniţiale:
După ce primim această informaţie, vom putea investiga problema cu procesatorul nostru.
Reţine că nu putem demara o investigaţie cu acesta până nu trec 10 zile lucrătoare.
Dacă întâmpini în continuare probleme la depunerea cu cardul, ar trebui să încerci o metodă de plată diferită dintre opţiunile disponibile în Casierie.
Important:
Dacă pe extrasul de cont apare numărul complet al cardului sau al contului, editează imaginea şi ascunde acele informaţii înainte de a ni-l trimite. Altfel, nu vom putea procesa documentul tău şi va trebui să-l ştergem. De exemplu: