pokercasinosports
pokercasinosports

Probleme sunet în aplicaţia noastră pentru mobil

Verifică mai întâi că ai sunetul pornit în aplicaţia pentru mobil.

Cont → Setări → Sunet

Porneşte opţiunea de sunet dacă nu este activată. Această operaţiune ar trebui să readucă sunetul la normal în timp ce joci un joc.

Reporneşte dispozitivul tău mobil dacă problema persistă.

Dacă sunetul este o problemă în continuare:

  1. închide toate aplicaţiile care sunt deschise în fundal.
  2. deconectează toate căştile cu fir sau Bluetooth.

Dacă tot întâmpini probleme, contactează-ne:

  • Funcţionează sunetul în alte aplicaţii?
  • Care este marca şi modelul dispozitivului tău şi versiunea sistemului de operare ?

De asemenea, trimite-ne şi fişierele jurnal din cadrul aplicaţiei noastre:

Pictograma Cont → Ajutor → Trimite fişiere jurnal la relaţii cu clienţii → TRIMITE FIŞIERE JURNAL

Important:
Trimite-ne aceste fişiere în cel mai scurt timp posibil, deoarece acestea vor fi suprascrise după 48 de ore.

Ţi s-a părut util acest articol?


Nu găseşti ceea ce cauţi?