pokercasinosports
pokercasinosports

Proces de verificare 'Cunoaşte-ţi clientul'

De ce trebuie să-mi verific contul?

Toţi jucătorii noştri trebuie să-şi verifice vârsta, identitatea şi adresa trimiţându-ne documente. Acest lucru se datorează faptului că avem responsabilităţi legale şi de licenţiere.

Acest proces de verificare este cunoscut drept 'Cunoaşte-ţi clientul' (KYC). Se poate întâmpla în orice etapă, nu doar la înregistrare sau la prima depunere.

Verificarea KYC ne ajută la protejarea jucătorilor şi crearea unui mediu sigur de joc. Trebuie să ne asigurăm că:

  • Jucătorii vulnerabili, precum minorii, nu accesează serviciile noastre.

  • Fiecare jucător are un cont.

  • Reducem riscul de fraudă sau conturi duplicat.

  • O persoană reală cu o adresă de e-mail activă a creat contul.

  • Dacă este necesar, putem contacta jucătorii noştri.

În calitate de cazino live, îţi solicităm să îţi verifici identitatea şi ne asigurăm, de asemenea, că jucătorii noştri sunt cine spun că sunt.

Folosim verificări electronice pentru a confirma identităţile şi vârstele jucătorilor, deşi nu putem valida 100% dintre jucătorii noştri electronic. Uneori, va fi necesar să vedem documentele tale în scopuri KYC.

Ce documente trebuie să trimit?

În funcţie de ţara de înregistrare sau de licenţă, putem accepta diferite documente.

Dovada identităţii (ID)

Acceptăm oricare dintre acestea:

  • Paşaport (PP)
  • Permis de conducere
  • Carte de identitate emisă de ţara ta de cetăţenie

Dacă nu poţi trimite niciunul dintre cele de mai sus, putem accepta unul dintre următoarele documente:

  • Livret militar
Dovada adresei (POA)

Trimite-ne una dintre următoarele:

  • Factură de utilităţi, precum factură gaz, apă, electricitate, internet, linie telefonică fixă sau TV, care nu trebuie să nu fie mai vechi de şase luni. Nu putem accepta documente de asigurare.
  • Permis de conducere
  • Extras de cont bancar, nu mai vechi de trei luni.
    Nu acceptăm ca dovadă valabilă a adresei extrase de cont de la bănci online. Acestea includ bănci precum Revolut, Monese, Monzo, Atom, N26, Pockit Ltd. etc.
  • Extras card de credit nu mai vechi de trei luni.
  • Contract de închiriere cu dată şi semnătură.
  • Scrisoare de la angajator.
  • Certificat fiscal sau scrisoare emisă de guvern.
  • Certificat de asigurare casă sau automobil, nu mai vechi de 12 luni.
  • Card de adresă maghiar pentru jucătorii cu reşedinţa în Ungaria.
  • Următoarele ţări acceptă Propiska:
    • Belarus
    • Ucraina
    • Uzbekistan
    • Armenia
  • Jucători din Suedia:

    • Acceptăm doar extras de la registrul de evidenţă a populaţiei.

Dacă nu ai niciunul dintre aceste documente, te rugăm să ne trimiţi unul din lista de mai jos:

  • Scrisoare financiară. De exemplu, o scrisoare comercială de credit, scrisoare credit bancar transferabil sau scrisoare de investiţii.
  • Scrisoare autorităţi locale
  • Scrisoare agenţie guvernamentală
  • Scrisoare de asigurare socială
Documente bancă sau card credit

Prioritizăm securitatea datelor şi respectăm regulile standardului de securitate a datelor din industria cardurilor de plată (PCI DSS).

Înainte de a trimite documentul dumneavoastră, asigură-te că:

  • Doar primele şase şi ultimele patru cifre ale numărului cardului sunt vizibile. Celelalte cifre trebuie să fie mascate, acoperite sau făcute ilizibile, de exemplu, 444444******4444.
  • Nu trimite o copie verso a cardului tău de credit sau de debit.
  • Dacă primeşti extrase de cont de la bănci online, asigură-te că:
    • Trimiţi o captură de ecran a extrasului tău de cont, care să arate numele tău complet, adresa actuală şi data emiterii sale, nu mai veche de trei luni.
    • Numărul cardului tău este protejat, după cum am menţionat anterior.
    • Captura de ecran trebuie să arate ecranul complet al dispozitivului şi adresa URL.
  • Dacă numerele cardului de credit sau debit nu apar pe extrasul tău bancar, trimite-ne un exemplar care să indice cele mai recente tranzacţii către contul tău de utilizator.
Exemple de documente de identitate pe care le putem accepta
Document de identitate (ID)

Feţele din imagini sunt neclare din motive de protecţie a datelor. Aceste imagini sunt doar exemple. Asigură-te că putem vedea faţa ta clar în copiile pe care le trimiţi.

Exemplu ID FRExemplu 1 ID FR

Exemplu ID ITExemplu 1 ID IT

Exemplu ID UAExemplu 1 ID UA

Permis de conducere (DL)

Feţele din imagini sunt neclare din motive de protecţie a datelor. Aceste imagini sunt doar exemple. Asigură-te că putem vedea faţa ta clar în copiile pe care le trimiţi.

Exemplu DL FRExemplu 1 DL FR

Exemplu DL ROExemplu DL RO

Exemplu DL UAExemplu 1 DL UA

Paşaport (PP)

Feţele din imagini sunt neclare din motive de protecţie a datelor. Aceste imagini sunt doar exemple. Asigură-te că putem vedea faţa ta clar în copiile pe care le trimiţi.


Exemplu PP UAExemplu PP CA

Ce documente nu pot fi acceptate?

Este posibil să nu putem accepta anumite documente, în funcţie de ţara şi licenţa ta.

Dovada identităţii (ID)

Nu putem accepta niciunul dintre următoarele:

  • Permis de şedere
  • Permis de conducere provizoriu
  • Certificat de naştere
  • Card de sănătate canadian
Verifică alte documente de identitate pe care nu le putem accepta în ţara sau licenţa ta
Belgia
    • Permis de conducere
Cehia
    • Livret militar
Germania
    • Permis de conducere
Spania
    • Card azilant
    • Permis de conducere - dacă te-ai înregistrat deja cu naţionalitatea sau ţara în contul tău.
Franţa
    • Livret militar
    • Permis de muncă
Grecia
    • Permis de conducere
    • Permis de şedere
India
    • Livret militar
    • Card PAN pentru minori
Ontário
    • Card asigurare socială
Portugalia
    • Portofel digital ID

    • Permis de muncă

România
    • Documente de identitate provizorii scrise de mână
Suedia
    • Documente de identitate fără număr personal

Dovada adresei (POA)

Nu putem accepta niciunul dintre următoarele:

  • Fluturaşi de salariu
  • Facturi pentru telefon mobil
  • Facturi
  • Programări medicale sau scutiri medicale.
  • Abonament pentru reviste.
  • Extrase de cont de la bănci online. Acestea includ bănci precum Revolut, Monese, Monzo, Atom, N26, Pockit Ltd etc.
Verifică alte documente doveditoare adresă (POA) pe care nu le putem accepta în ţara sau licenţa ta
Spania
    • Card de adresă HU.
    • Verso document de identitate german.
    • Paşaport Rusia - Propiska
Franţa
    • Verso documente de identitate
    • RIB sau extrase de cont
    • Scrisori de la instituţii financiare
    • Taxe locale
Grecia
    • Permis de conducere
Suedia
    • Facturi de utilităţi, precum factură gaz, apă, electricitate, internet, linie telefonică fixă sau TV
    • Extras de cont
    • Corespondenţă guvernamentală sau de la autorităţi locale
    • Documente de asigurare - valabile în ultimele trei luni
    • Scrisori de la instituţii financiare
    • Fluturaş salariu sau scrisoare de la angajator
    • Facturi chirie
    • Programări medicale
    • Abonamente pentru reviste
    • Facturi pentru telefon mobil
Regatul Unit
    • Înscriere universitate
    • Permis de conducere provizoriu
Calitate imagine documente pe care nu o acceptăm
Neclară

Textul trebuie să fie clar şi imaginile trebuie să aibă o rezoluţie înaltă.

ID IT neclar

Fotocopii

Nu putem accepta imagini după fotocopii.

Exemplu fotocopie

Tăiată

Cele patru colţuri ale documentului trebuie să fie vizibile, inclusiv codul MRZ sau numărul unic al documentului.

Exemplu fotocopie tăiată

Informaţie ilizibilă sau ascunsă

Toate informaţiile esenţiale de pe document trebuie să fie vizibile, inclusiv data de naştere şi numărul unic document.

Exemplu ascuns

Ce căutaţi când îmi trimit documentele KYC?

Pentru documentele de identitate, trebuie să vedem:

  • Numele tău complet
  • Data naşterii
  • Data emiterii sau data expirării
  • Întregul document
  • Semnătura ta

Pentru POA, trebuie să vedem:

  • Numele tău complet
  • Adresa ta curentă
  • Data emiterii, nu mai veche de trei luni.
Care sunt formatele de documente suportate pe care le pot trimite?

Poţi trimite documentele tale în unul din următoarele formate:

  • Copii scanate
  • Fotografii digitale ale documentului original dacă imaginea este clară.
  • Capturi de ecran aşa cum este menţionat mai sus.
  • Imaginile sau fotografiile trebuie să fie lizibile şi clare.
  • Imaginile trebuie să fie complet color.
  • .pdf
  • .doc
  • .bmp
  • .png
  • .jpg
De ce mi-aţi solicitat să trimit mai multe documente?

Pe baza activităţii tale, este posibil să fie nevoie să-ţi cerem mai multe documente. Ar putea fi pentru a îndeplini obligaţiile de reglementare sau pentru o verificare avansată. Acest lucru ne ajută să te menţinem în siguranţă atunci când utilizezi site-ul nostru.

Nu toţi jucătorii trebuie să trimită mai multe documente, dar, dacă este necesar, îţi vom cere documentele de care avem nevoie. În unele cazuri, acest lucru îţi poate afecta capacitatea de a juca.

Asigură-te că adresa ta de e-mail înregistrată este actualizată, astfel încât să te putem contacta rapid.

Care este sursa veniturilor (SOW)?

Verificarea sursei veniturilor (SOW) descrie cum un jucător sau familia sa a obţinut totalul veniturilor.

De exemplu, trebuie să verificăm activităţile care generează sau contribuie la acumulările financiare ale jucătorului şi alte active.

Exemple de SOW:

  • Moştenire
  • Investiţii
  • Deţinerea unei afaceri
  • Angajare
De ce este SOW important?

Această verificare ne ajută să prevenim spălarea de bani pe site-ul nostru şi să protejăm jucătorii ca parte a Politicii noastre privind jocul responsabil.

Ce documente SOW trebuie să trimit?

Vom solicita doar documente specifice activităţii tale de pariere. Acceptăm oricare dintre următoarele:

  • Fluturaşi salariu, nu mai vechi de trei luni
  • Scrisoare semnată din partea angajatorului cu antetul companiei, care să confirme salariul, data începerii angajării şi profesia
  • Un extras de cont care să indice ultimele trei încasări de salariu
  • Declaraţii de investiţii
  • O copie a conturilor tale, dacă lucrezi pe cont propriu, care să arate salariul şi datele tale
  • O scrisoare din partea avocaţilor care s-au ocupat de vânzarea unei proprietăţi sau afaceri
  • Alte dovezi clare referitoare la câştigurile tale din poker, jocuri de noroc sau câştiguri la loterie
Care este sursa fondurilor (SOF)?

Această verificare descrie sursa ta imediată de fonduri, de exemplu, metoda de depunere pe care ai folosit-o pentru a-ţi credita contul la noi.

De ce este SOF importantă?

Ca parte a licenţei şi obligaţiilor legale, suntem obligaţi să obţinem anumite informaţii de la jucătorii noştri pentru a derula procesele noastre de verificare internă.

În toate cazurile, indiferent de locaţia ta, trebuie să ne asigurăm că:

  • Persoana potrivită utilizează contul.
  • Protejăm jucătorii de fraudă sau de la asocierea cu activităţi ilegale.
  • Jucătorii noştri pot juca pe site-ul nostru într-o manieră care nu afectează bunăstarea lor personală şi financiară.
  • Acţionăm în conformitate cu legislaţia şi reglementările în vigoare din regiunile în care operăm.
Ce documente trebuie să trimit pentru verificarea SOF?
  • Card bancar
  • Cont e-wallet
  • Voucher pre-plătit
  • Transfer bancar
  • Transferuri peer-to-peer. Acest tip de transfer (între jucători) nu este disponibil în toate licenţele.

Ce se întâmplă dacă nu trimit documentele?

Dacă nu te putem contacta sau nu ne poţi trimite documentele de care avem nevoie, este posibil să fim nevoiţi să îţi restricţionăm contul până când primim informaţiile de care avem nevoie.

Documentele şi informaţiile mele sunt stocate în siguranţă?

Noi luăm toate măsurile pentru a proteja confidenţialitatea identităţii jucătorilor noştri şi orice alte informaţii sensibile pe care le colectăm.

Avem restricţii interne pentru a securiza informaţiile tale.

Nimeni nu are acces la aceste informaţii, cu excepţia jucătorului sau aşa cum este menţionat în Notificarea noastră privind confidenţialitatea, pe care o poţi găsi pe website-ul nostru.

Toţi angajaţii noştri trebuie să respecte Notificarea privind confidenţialitatea pentru a păstra confidenţialitatea informaţiilor jucătorului. Această obligaţie continuă chiar şi după ce angajatul părăseşte organizaţia noastră. Investim în cea mai nouă tehnologie de arhitectură de securitate pentru a proteja datele pe care le deţinem.

Ţi s-a părut util acest articol?


Nu găseşti ceea ce cauţi?