Toţi jucătorii noştri trebuie să-şi verifice vârsta, identitatea şi adresa trimiţându-ne documente. Acest lucru se datorează faptului că avem responsabilităţi legale şi de licenţiere.
Acest proces de verificare este cunoscut drept 'Cunoaşte-ţi clientul' (KYC). Se poate întâmpla în orice etapă, nu doar la înregistrare sau la prima depunere.
Verificarea KYC ne ajută la protejarea jucătorilor şi crearea unui mediu sigur de joc. Trebuie să ne asigurăm că:
Jucătorii vulnerabili, precum minorii, nu accesează serviciile noastre.
Fiecare jucător are un cont.
Reducem riscul de fraudă sau conturi duplicat.
O persoană reală cu o adresă de e-mail activă a creat contul.
Dacă este necesar, putem contacta jucătorii noştri.
În calitate de cazino live, îţi solicităm să îţi verifici identitatea şi ne asigurăm, de asemenea, că jucătorii noştri sunt cine spun că sunt.
Folosim verificări electronice pentru a confirma identităţile şi vârstele jucătorilor, deşi nu putem valida 100% dintre jucătorii noştri electronic. Uneori, va fi necesar să vedem documentele tale în scopuri KYC.
În funcţie de ţara de înregistrare sau de licenţă, putem accepta diferite documente.
Acceptăm oricare dintre acestea:
Dacă nu poţi trimite niciunul dintre cele de mai sus, putem accepta unul dintre următoarele documente:
Trimite-ne una dintre următoarele:
Jucători din Suedia:
Acceptăm doar extras de la registrul de evidenţă a populaţiei.
Dacă nu ai niciunul dintre aceste documente, te rugăm să ne trimiţi unul din lista de mai jos:
Prioritizăm securitatea datelor şi respectăm regulile standardului de securitate a datelor din industria cardurilor de plată (PCI DSS).
Înainte de a trimite documentul dumneavoastră, asigură-te că:
Feţele din imagini sunt neclare din motive de protecţie a datelor. Aceste imagini sunt doar exemple. Asigură-te că putem vedea faţa ta clar în copiile pe care le trimiţi.
Feţele din imagini sunt neclare din motive de protecţie a datelor. Aceste imagini sunt doar exemple. Asigură-te că putem vedea faţa ta clar în copiile pe care le trimiţi.
Feţele din imagini sunt neclare din motive de protecţie a datelor. Aceste imagini sunt doar exemple. Asigură-te că putem vedea faţa ta clar în copiile pe care le trimiţi.
Este posibil să nu putem accepta anumite documente, în funcţie de ţara şi licenţa ta.
Dovada identităţii (ID)
Nu putem accepta niciunul dintre următoarele:
Portofel digital ID
Permis de muncă
Dovada adresei (POA)
Nu putem accepta niciunul dintre următoarele:
Textul trebuie să fie clar şi imaginile trebuie să aibă o rezoluţie înaltă.
Nu putem accepta imagini după fotocopii.
Cele patru colţuri ale documentului trebuie să fie vizibile, inclusiv codul MRZ sau numărul unic al documentului.
Toate informaţiile esenţiale de pe document trebuie să fie vizibile, inclusiv data de naştere şi numărul unic document.
Pentru documentele de identitate, trebuie să vedem:
Pentru POA, trebuie să vedem:
Poţi trimite documentele tale în unul din următoarele formate:
Pe baza activităţii tale, este posibil să fie nevoie să-ţi cerem mai multe documente. Ar putea fi pentru a îndeplini obligaţiile de reglementare sau pentru o verificare avansată. Acest lucru ne ajută să te menţinem în siguranţă atunci când utilizezi site-ul nostru.
Nu toţi jucătorii trebuie să trimită mai multe documente, dar, dacă este necesar, îţi vom cere documentele de care avem nevoie. În unele cazuri, acest lucru îţi poate afecta capacitatea de a juca.
Asigură-te că adresa ta de e-mail înregistrată este actualizată, astfel încât să te putem contacta rapid.
Verificarea sursei veniturilor (SOW) descrie cum un jucător sau familia sa a obţinut totalul veniturilor.
De exemplu, trebuie să verificăm activităţile care generează sau contribuie la acumulările financiare ale jucătorului şi alte active.
Exemple de SOW:
Această verificare ne ajută să prevenim spălarea de bani pe site-ul nostru şi să protejăm jucătorii ca parte a Politicii noastre privind jocul responsabil.
Vom solicita doar documente specifice activităţii tale de pariere. Acceptăm oricare dintre următoarele:
Această verificare descrie sursa ta imediată de fonduri, de exemplu, metoda de depunere pe care ai folosit-o pentru a-ţi credita contul la noi.
Ca parte a licenţei şi obligaţiilor legale, suntem obligaţi să obţinem anumite informaţii de la jucătorii noştri pentru a derula procesele noastre de verificare internă.
În toate cazurile, indiferent de locaţia ta, trebuie să ne asigurăm că:
Dacă nu te putem contacta sau nu ne poţi trimite documentele de care avem nevoie, este posibil să fim nevoiţi să îţi restricţionăm contul până când primim informaţiile de care avem nevoie.
Noi luăm toate măsurile pentru a proteja confidenţialitatea identităţii jucătorilor noştri şi orice alte informaţii sensibile pe care le colectăm.
Avem restricţii interne pentru a securiza informaţiile tale.
Nimeni nu are acces la aceste informaţii, cu excepţia jucătorului sau aşa cum este menţionat în Notificarea noastră privind confidenţialitatea, pe care o poţi găsi pe website-ul nostru.
Toţi angajaţii noştri trebuie să respecte Notificarea privind confidenţialitatea pentru a păstra confidenţialitatea informaţiilor jucătorului. Această obligaţie continuă chiar şi după ce angajatul părăseşte organizaţia noastră. Investim în cea mai nouă tehnologie de arhitectură de securitate pentru a proteja datele pe care le deţinem.