pokercasinosports
pokercasinosports

Instrucţiuni autentificare prin SMS - Validează, actualizează şi şterge numărul de telefon

Putem trimite mesaje text (SMS) jucătorilor care locuiesc în peste 50 de ţări.

Mesajele noastre text pot fi despre:

  • Marketing
    • Oferte speciale, precum bonusuri exclusive şi freeroll-uri pentru jucători care şi-au validat numărul de telefon mobil.
  • Securitate cont
    • Dacă uiţi PIN-ul sau nu ai acces la RSA security token, îţi vom trimite un cod pe telefonul mobil. De asemenea, te poţi înscrie în funcţia noastră 'Validare SMS'. Dacă există activitate neobişnuită în cont, aceasta împiedică să aibă loc tranzacţii pe bani reali.

Pentru a primi mesajele noastre text, trebuie să-ţi înscrii şi să-ţi validezi numărul de telefon. Autentifică-te în contul tău şi urmează instrucţiunile de mai jos (în funcţie de tipul de dispozitiv pe care îl utilizezi).

Dacă trebuie să actualizezi sau să ştergi numărul tău de telefon, de asemenea, o poţi face din acelaşi meniu.

Pentru a înregistra şi valida numărul tău de telefon mobil

  • Website: Cont Stars → Detalii → Telefon → Validare SMS
  • Computer: Setări → Detalii cont → Telefon → Validare SMS
  • Aplicaţie mobil: Cont → Date personale → Număr de telefon→ Validare SMS

Adaugă numărul tău de telefon mobil şi apasă 'Salvează'.

Îţi vom trimite un SMS cu un cod. Introdu acest cod în ecranul Cod validare şi apasă 'Validare'.

Pentru a actualiza numărul tău de telefon mobil

  • Website: Detalii cont Stars → Telefon
  • Computer: Setări → Detalii cont → Telefon
  • Aplicaţie mobil: Cont → Date personale → Număr de telefon → Schimbă

Apoi actualizează numărul tău de telefon validat anterior şi apasă 'Aplică'.

Pentru a renunţa la primirea de SMS

  • Website: Detalii cont Stars → Telefon
  • Computer: Setări → Detalii cont → Telefon
  • Aplicaţie mobil: Cont → Date personale → Număr de telefon

Apoi elimină numărul tău de telefon mobil şi apasă 'Aplică'.

Cum funcţionează validarea autentificării prin SMS?

Dacă ai activată funcţia validare autentificare prin SMS şi detectăm activitate suspectă în contul tău, te vom anunţa prin SMS şi vom suspenda tranzacţiile tale pe bani reali. Vei putea juca în continuare în turnee în care te-ai înscris deja. Dar nu vei mai putea efectua depuneri, retrageri, transferuri de bani reali, înscrieri în turnee sau jocuri cash. De asemenea, nu vei mai putea efectua schimbări ale setărilor de securitate sau ale altor detalii senzitive din cont.

Vom înlătura aceste restricţii după ce ne furnizezi codul care ţi-a fost trimis prin mesajul SMS.

Poţi înregistra doar un număr de telefon mobil într-un singur cont odată, indiferent de licenţă.

Poţi citi mai multe despre aceasta şi toate funcţiile noastre de securitate aici.

Ce trebuie să fac dacă nu primesc codul?
  1. Introdu numărul tău fără '+' sau '0-uri' în faţă.
  2. Selectează ţara ta şi codul din lista cascadă.
  3. Înlătură semnătura ta de la finalul mesajelor tale text.
  4. Contactează furnizorul tău de servicii mobile pentru a vedea dacă există aplicate restricţii.
  5. Dacă ţi-ai transferat numărul de telefon mobil de la un furnizor la altul, va trebui să înregistrezi şi validezi celălalt număr.
    Pentru a înregistra numărul tău, mergi la:
    • Setări → Detalii cont → Telefon

Dacă nu-ţi poţi valida în continuare numărul tău de mobil folosind aceste sfaturi, contactează-ne adăugând informaţiile de mai jos:

  1. Nume operator mobil
  2. Numărul tău este un card SIM pre-plătit?
  3. Numărul tău de mobil a fost portat?
  4. Câte cifre trebuie să aibă numărul de mobil în ţara ta?

Ţi s-a părut util acest articol?


Nu găseşti ceea ce cauţi?