Întrebări frecvente privind securitatea

Verificarea contului, verificarea vârstei şi documente

De ce solicitaţi documente de verificare a identităţii? Cum pot efectua verificarea contului meu? De ce este necesar să furnizez Codul Numeric Personal (CNP)? Care este cea mai bună modalitate de a trimite documentele pentru verificare? De ce trebuie să furnizez documente de verificare a identităţii? Cum ştiu că documentele pe care le trimit vor fi acceptabile? Cum pot utiliza Instrumentul pentru captură live/încărcare documente? Ce format ar trebui să folosesc pentru documentele de verificare pe care le trimit către Echipa Verificări? Ce tip de act oficial de identitate cu fotografie este acceptabil? Ce documente sunt acceptabile ca dovadă a adresei? Nu sunt sigur în legătură cu trimiterea de acte de verificare către voi.

Securitate – Probleme la depunere

Am încercat să fac o depunere în contul meu şi primesc un mesaj de eroare care spune că tranzacţiile de depunere şi retragere sunt dezactivate pentru contul meu. Care este motivul? V-am trimis copia actului meu de identitate, dar tot nu pot efectua depuneri. De ce mi se cere să furnizez detalii privind asocierea mea cu un alt jucător? De ce puneţi aceste întrebări pentru a-mi permite să efectuez depuneri?

Securitate – Măriri limită de depunere

Cum îmi măresc limita de depunere? Mi-am restricţionat propria limită de depunere, dar nu am ştiut că depunerile mele anterioare se vor lua în considerare în cadrul noii mele limite. Poate fi îndepărtată această restricţie?

Securitate – Retrageri

Încerc să fac o retragere; cu toate acestea, primesc un mesaj în care mi se spune să contactez Departamentul Securitate. Încerc să fac o retragere; cu toate acestea, metoda/contul care îmi este oferit în mod implicit pentru aceasta nu mai este o opţiune valabilă pentru mine. Cum o şterg din contul meu, pentru a o face să nu mai apară în 'Casierie'? Îmi voi trimite cererea de retragere dintr-o ţară alta decât cea înregistrată în contul meu. Trebuie să fac ceva special pentru aceasta? Câte cereri de retragere în curs de procesare pot avea în acelaşi timp? Îmi pot anula cererea de retragere aflată în curs de procesare? Îmi pot schimba adresa poştală după ce am trimis cererea de retragere? Nu pot localiza retragerea în istoricul tranzacţiilor din contul meu PokerStars şi nu am primit nicio notificare conform căreia cererea mea a fost anulată. Încerc să fac o retragere pe acelaşi card VISA pe care l-am utilizat pentru depunere. De ce opţiunea VISA nu este disponibilă pentru mine? Cât timp durează pentru a procesa retragerea mea?

Securitate - Schimbări ale informaţiilor din cont şi a detaliilor înregistrate

Este posibil să-mi schimb numele din contul meu? Ce trebuie să fac pentru a schimba ţara înscrisă în contul meu? Cum îmi pot actualiza adresa poştală înscrisă în contul meu Stars? Cum îmi pot actualiza data de naştere? Numărul contului meu bancar s-a schimbat, cum îl pot actualiza?

Securitate – Informaţii generale despre cont şi securitatea contului

Câte conturi am voie să deţin? Îmi pot împărţi contul cu altcineva sau pot utiliza contul altcuiva pentru a juca la mese? Cum îmi pot închide contul? Cum pot creşte securitatea contului meu? Am observat doi jucători care complotează sau care îşi transferă jetoane, cui trebuie să îi raportez? Cred că un jucător are mai multe conturi. Veţi face ceva în această privinţă? Cum pot identifica e-mailuri false (gen Spoof sau Phishing)?

Securitate – Acces în cont şi probleme de autentificare

Mi-am uitat ID-ul Stars. Ce trebuie să fac? Mi-am uitat parola. Cum o pot recupera? Nu mă pot autentifica în cont. Primesc un mesaj de eroare internă 71/1001? Când încerc să mă autentific, primesc un mesaj de eroare internă 102/1001 sau 164/1001 sau 165/1001 sau 109/1001.

Securitate – Contactarea Departamentului Securitate

Am trimis mai multe e-mailuri către voi şi nu am primit niciun răspuns. Când veţi răspunde la e-mailurile mele? Deoarece Departamentul Securitate nu mi-a răspuns, voi trimite un e-mail unui alt departament. Trebuie să vorbesc cu cineva de la Securitate. Care este numărul vostru de telefon? Ce formular ar trebui să completez când mi se cere să-mi validez cardul de credit/debit?

Colectare fonduri – Stingerea minusurilor din cont

Am un sold negativ în contul meu. Ce ar trebui să fac pentru a reveni la normal? Opţiunile de depunere aflate la dispoziţia mea în Casierie s-au schimbat recent. De ce? Am primit un e-mail care îmi spune că datorez bani, cum pot fi sigur că este adevărat? Am primit un e-mail care îmi spune că datorez o sumă de bani pe care nu am depus-o niciodată, niciodată nu aş depune atât de mult. De ce datorez această sumă? Am primit un e-mail care îmi spune că datorez o sumă de bani care include cenţi, dar eu nu am depus cenţi. De ce datorez o valoare care nu este rotundă?

Joc responsabil

Responsible Gaming

Credem cu tărie în jocul responsabil şi suntem dedicaţi unei experienţe de joc plăcute şi pozitive.

Întrebări frecvente Asistenţă

FAQ

Serviciul Clienţi a adunat o listă cu cele mai des întâlnite întrebări şi răspunsurile lor.

FAQ jocuri de poker

faq games

Întrebări frecvente şi răspunsuri legate de jocul de poker de la PokerStars.

Oferte speciale

Special Offers

PokerStars are oferte speciale aflate în derulare pe tot parcursul anului, cu premii cash, locuri în cele mai bune evenimente live şi multe altele.

Cum să joci poker

How to Play Poker

În secţiunea 'Cum să joci' de la PokerStars vei găsi regulile jocurilor de poker, sfaturi pentru începători şi strategii avansate.

Jocul pe bani reali

Chip Stack

Fă prima ta depunere de bani reali şi joacă la PokerStars! Depunerile sunt rapide şi sigure.