Transfer bancar direct: Retragerea mea lipsește

Când efectuați o retragere prin transfer bancar direct, de obicei, fondurile sunt depuse în contul dvs. bancar în 3-5 zile lucrătoare după ce aprobăm cererea dvs.

Dacă această perioadă de timp a trecut, verificați dacă detaliile bancare înregistrate în contul dvs. Stars sunt corecte şi actualizate.

Dacă da, atunci trimiteți-ne un e-mail cu o copie scanată sau o captură de ecran a extrasului de cont, astfel încât să putem urmări tranzacţia dvs.

Asiguraţi-vă că aceste detalii sunt vizibile:

  • Toate tranzacţiile de la data retragerii până în prezent
  • Ultimele 4 cifre ale numărului contului bancar
  • Numele deţinătorului contului
  • Adresa poştală a băncii (pentru extrase de cont pe hârtie) sau URL-ul băncii (pentru extrase de cont online)

Dacă aveți nevoie de detalii cu privire la efectuarea unei capturi de ecran, verificați acest link util.

Important:
Dacă extrasul dvs. indică numărul de cont complet, editați imaginea şi maschați acea informaţie înainte de a ni-l trimite. Altfel, nu vom putea procesa documentul tău şi va trebui să-l ştergem.

Dacă nu au trecut 5 zile lucrătoare de la data în care am aprobat retragerea, nu vom putea începe o investigaţie cu procesatorul nostru de plăţi.

Observaţie:
Punem la dispoziţie linkuri către produse şi site-uri terţe din amabilitate pentru jucătorii noştri, iar The Stars Group nu promovează şi nici nu-şi asumă responsabilitatea pentru utilizarea acestor produse sau website-uri, acestea fiind independente de The Stars Group. Vă rugăm să luați la cunoştinţă faptul că orice informaţie sau produse menţionate vor fi folosite sau luate drept referinţă pe răspunderea dvs.

Părerea ta

A răspuns acest articol întrebării tale?

Articole ajutătoare conexe