Toate pariurile pe curse sunt soluţionate în baza clasamentului oficial venit de la Federation Internationale de l'Automobile (FIA), federaţia oficială a acestor curse, la momentul prezentării pe podium.
Piloţii care finalizează 90% din turele cursei sunt consideraţi ca fiind clasaţi, conform clasificării oficiale FIA. Cu toate acestea, toţi piloţii primesc un loc în clasament şi, în privinţa pariurilor pe rezultat şi poziţie, acest clasament se va aplica în toate situaţiile.
Oricare pilot, care încearcă să se califice în cursă în mod corect şi nu reuşeşte să o facă, va fi considerat ca un participant care a terminat ultimul dintre toţi piloţii participanţi. Dacă doi sau mai mulţi piloţi nu reuşesc să se califice, timpurile lor din turul de calificare vor determina locul lor final în cursă.
Startul cursei este considerat ca fiind semnalul de start al turului de încălzire. Toţi piloţii sunt în joc din acel moment.
Pentru pariurile puse pe duel/grup, pilotul care termină pe cea mai înaltă poziţie va fi considerat câştigător. Descalificările/penalizările aplicate după prezentarea pe podium nu vor fi luate în considerare. În cazul în care ambii/toţi piloţii ratează finalizarea unei curse, pariurile pe duel/grup vor fi soluţionate pe baza rezultatelor oficiale Formula 1 din momentul prezentării pe podium. Odată ce piloţii iau parte la calificare, toate pariurile rămân valabile. Se pot aplica deduceri 'Neparticipant - pariu rambursat' în conformitate cu Regula 4(c) a lui Tattersall.
Pariurile pe Campionatul Mondial de Formula 1 şi Campionatul Constructorilor vor fi soluţionate în conformitate cu rezultatele oficiale FIA, imediat după prezentarea pe podium din cadrul cursei finale a sezonului. Descalificările/penalizările ulterioare nu vor fi luate în considerare. Titlurile pentru Campionatul Piloţilor şi pentru cel al Constructorilor sunt atribuite pilotului şi constructorului cu cele mai multe puncte strânse pe parcursul sezonului. În caz de 'dead heat' pentru un loc în campionat, pilotul sau constructorul cu cel mai mare număr de rezultate superioare în curse va primi locul.
Calificarea constă din trei sesiuni, în care ultimii şase piloţi ca viteză din primele două etape vor fi eliminaţi, lăsându-i pe ceilalţi piloţi să concureze în cea de-a treia sesiune pentru cele mai bune poziţii de plecare. Pariurile puse pe calificare vor fi soluţionate în conformitate cu cel mai rapid tur realizat în această a treia etapă de calificare. Timpurile oficiale, aşa cum sunt înregistrate de FIA, vor fi aplicate pentru soluţionarea tuturor pariurilor puse pe calificare, indiferent dacă sunt pariuri pe termen lung sau pariuri pe duel. Penalizările şi retrogradările impuse ulterior nu vor fi luate în considerare.
Acesta este un pariu pus pe cine va fi primul pilot care va abandona cursa. Pariul începe la semnalul de start al turului de încălzire. Dacă un pilot nu reuşeşte să iasă pe pistă pentru nicio parte din cursă, selecţia va fi considerată nulă pentru această opţiune de pariere. Pariurile vor fi soluţionate după numărul de tururi după care s-a retras maşina respectivă. În cazul în care mai multe maşini abandonează în acelaşi tur, se aplicăregulile 'dead heat'.
Pariurile intră în joc imediat ce începe turul de încălzire. Pariurile vor fi soluţionate după numărul de tururi după care s-a retras maşina respectivă. În cazul în care mai multe maşini abandonează în acelaşi tur, se aplică regulile 'dead heat'. Piloţii care nu reuşesc să iasă pe pistă în nicio parte a cursei nu vor fi luaţi în considerare pentru soluţionarea pariurilor.
Pariul începe la semnalul de start al turului de încălzire. Piloţii care finalizează 90% din tururile cursei vor fi consideraţi clasaţi, conform clasificării oficiale FIA. Pariurile puse pe piloţi care nu reuşesc să iasă pe pistă în nicio parte a cursei vor fi considerate nule.
Pentru toate opţiunile de pariere A1 Grand Prix, atât pentru 'feature race', cât şi pentru 'sprint race', toate pariurile sunt soluţionate pe baza clasificării oficiale A1 Grand Prix din momentul prezentării pe podium pentru cursa respectivă, descalificările ulterioare nefiind luate în considerare.
Câştigător va fi desemnat pilotul care conduce cursa în momentul în care trece linia de start/finish după un tur de cursă (fără a include turul de încălzire). În cazul în care primul tur nu este finalizat, pariurile vor fi anulate. În plus, în cazul în care cursa începe cu safety car, pariurile vor fi anulate.
O perioadă cu safety car este definită ca necesitatea de a avea un safety car care să ruleze în faţa maşinii aflate în frunte pe durata unei anumite curse. În situaţia în care cursa începe cu safety car, toate pariurile privind opţiunea de pariere safety car vor fi soluţionate ca Da. Atunci când cursa se termină în condiţii de safety car, dar safety car-ul nu a avut timp să ajungă în faţa maşinii aflate la conducere, această opţiune de pariere va fi soluţionată ca Da. Pentru evitarea oricăror neînţelegeri, virtual safety car-urile nu sunt luate în considerare pentru soluţionarea acestei opţiuni de pariere.
Timpurile oficiale înregistrate de FIA vor fi utilizate pentru soluţionarea pariurilor. Cel puţin un pilot trebuie să înregistreze un timp în faza de antrenament specificată pentru ca pariurile să rămână valabile. Dacă niciun pilot nu înregistrează niciun timp, toate pariurile vor fi anulate.
Handicapul fiecărui pilot este aplicat timpului scos de acesta în cursă. Pilotul cu cel mai bun timp după aplicarea handicapului va fi desemnat câştigător. Liderul cursei trebuie să completeze 40 de tururi pentru ca pariurile să rămână valabile şi pariurile rămân valabile indiferent de orice retragere individuală. Oricare pilot care nu termină cursa sau a cărui clasare oficială este cu unul sau mai multe tururi în urma câştigătorului, va fi considerat pierzător. Se aplică regulile Dead Heat.
Soluţionarea pariurilor va fi realizată în baza rezultatului oficial FIA din momentul prezentării pe podium. Pariurile sunt menţinute, indiferent dacă au loc retrageri individuale.
Oricare pilot, care este considerat a nu fi finalizat niciun tur în clasificarea oficială FIA a cursei, va fi considerat câştigător. Dacă un pilot nu este în poziţia de a începe turul de încălzire, atunci pariurile care îl implică pe acel pilot vor fi clasate ca nule.
Câştigător va fi considerat pilotul care conduce cursa în momentul trecerii peste linia de start/finish după numărul specificat de tururi, în conformitate cu clasificarea oficială FIA pentru tururile cursei. În cazul în care numărul specificat de tururi nu este finalizat, pariurile vor fi anulate.
Selectează o poziţie pentru pilot la sfârşitul primului tur finalizat în întregime dintr-un anume eveniment Grand Prix, iar soluţionarea pariului se va baza pe poziţia înregistrată de rezultatul oficial FIA. Pilotul specificat trebuie să înceapă cursa pentru ca pariurile să fie valabile.
Pariurile vor fi soluţionate în baza poziţiei finale a pilotului, conform clasificării oficiale a FIA din momentul prezentării pe podium, şi a poziţiei pilotului în grila de start a cursei. Pentru a primi o poziţie de finish, pilotul trebuie să fie must clasat conform regulamentului FIA. Orice pariu pus pe un pilot care este clasat ca retras în clasificarea oficială FIA şi care nu primeşte ulterior o poziţie de finish, este considerat pierzător. La fel, pariurile pe piloţii care nu încep cursa din poziţia de start iniţială, inclusiv de la boxe, vor fi declarate nule.
Pariurile vor fi soluţionate în funcţie de echipa cu cele mai multe puncte la sfârşitul unei anumite curse.
După ce handicapul a fost aplicat, rezultatul va fi determinat după numărul de puncte acumulate pentru o anumită cursă de cei doi piloţi specificaţi.
În cazul în care un pilot schimbă echipele pe durata unei săptămâni de cursă sau dacă un pilot nelistat iniţial intră pe teren, toate pariurile puse anterior luării în calcul a acestor schimbări vor fi resoluţionate la preţul corect, luând în calcul schimbarea echipei/maşinii. Această regulă se aplică tuturor opţiunilor de pariere oferite pentru F1. Decizia noastră în acest sens este finală.
De la formarea oricărei opţiuni de pariere pe curse, pariurile sunt considerate 'Neparticipant - pariu rambursat'. Orice pariu pus pe piloţi care nu reuşesc să participe în cursă, din orice motiv altul decât necalificarea, va fi considerat anulat. Ne rezervăm dreptul să aplicăm echivalentul Regulii 4 (c) a lui Tattersall, pentru a reflecta mizele rambursate pentru neparticipanţi.
În pariuri pe termen lung puse pe curse, 'contingentul' include oricare pilot care nu este listat în preţurile pe termen lung. Piloţii care nu reuşesc să se califice pentru cursă vor fi consideraţi neparticipanţi. Pentru ca pariurile să fie valabile, cursa trebuie să aibă loc în maximum o săptămână de la ora de start programată pentru cursă. Câştigătorul oficial al cursei NASCAR/INDY va fi stabilit ca fiind câştigător în privinţa pariurilor, inclusiv în toate cursele care sunt oprite prematur.
Toate duelurile vor avea rezultatul determinat în baza rezultatului oficial. Dacă un pilot nu reuşeşte să finalizeze cursa, celălalt pilot va fi considerat câştigător. Atunci când niciunul dintre piloţi nu reuşeşte să finalizeze cursa, numărul de tururi finalizate va determina câştigătorul. Dacă ambii piloţi abandonează în acelaşi tur, clasamentul oficial prezentat de autoritatea relevantă va determina soluţionarea pariului. Ambii piloţi trebuie să înceapă cursa pentru ca pariurile să fie valabile. În cazul unei înlocuiri a pilotului, toate pariurile vor fi anulate.
Toate pariurile pe curse sunt soluţionate pe baza clasificării oficiale WRC din momentul prezentării pe podium, fără a se lua în considerare nicio descalificare ulterioară.
Opţiunile de pariere pe termen lung vor fi soluţionate în baza 'Toţi participă'.
Opţiunile de pariere pe termen lung vor fi soluţionate în bază 'Toţi participă' (neparticipanţii vor fi consideraţi necâştigători).
Toate pariurile puse pe curse sunt soluţionate pe baza clasificării oficiale, aşa cum sunt definite de organizatorii oficiali ai cursei şi nu va fi afectată de nicio retrogradare sau anchetă ulterioară.
Orice participanţi la startul unei curse eliminatorii vor fi consideraţi participanţi în cursa eliminatorie principală, indiferent dacă se califică sau nu pentru aceasta.
Câştigător va fi pilotul care va trece oficial linia de start din pole position. Orice schimbări ulterioare ale poziţiilor pe grila de start nu vor fi luate în considerare.
Ambii piloţi trebuie să participe în cursa de calificare şi cel puţin unul trebuie să termine turul de calificare pentru ca pariurile să rămână valabile.
Ambii piloţi trebuie să ia startul pentru ca pariurile să fie valabile. În cazul în care niciunul dintre cei doi piloţi nu finalizează cursa, pilotul care finalizează mai multe tururi va fi considerat câştigător. Pariurile vor fi considerate nule dacă ambii piloţi au finalizat acelaşi număr de tururi. Penalizările sau retrogradările ulterioare nu vor afecta pariurile.
Câştigător este pilotul care obţine cel mai înalt loc în momentul prezentării pe podium. Dacă niciunul dintre piloţi nu reuşeşte să fie clasificat, atunci pilotul care finalizează cel mai mare număr de tururi va fi considerat câştigător. Dacă doi sau mai mulţi piloţi se retrag în acelaşi tur şi niciunul dintre piloţii din grup nu reuşeşte să se clasifice, atunci se aplică regulile 'dead heat'. Piloţii sunt grupaţi împreună doar în scopul plasării de pariuri. Se pot aplica deduceri 'Neparticipant - pariu rambursat' în conformitate cu Regula 4(c) a lui Tattersall. Pariurile vor fi soluţionate în baza rezultatului oferit de organizatorul oficial al cursei, în momentul prezentării pe podium.
Toate pariurile Isle of Man TT vor fi soluţionate în baza clasificării oficiale Isle of Man TT din momentul prezentării pe podium pentru cursa respectivă, fără a se lua în considerare nicio descalificare ulterioară.
În cazul unui duel abandonat, toate pariurile vor fi anulate, în afară de cazul în care derularea restului duelului nu ar afecta rezultatul.
Toţi cei patru piloţi cotaţi trebuie să ia parte la startul etapei specificate, în caz contrar pariurile fiind anulate.
Dacă un pilot/motociclist participă la calificări, este considerat apoi că a participat la cursă, indiferent dacă a început cursa sau nu.